Téma: Életmód
Gauranga Dász írása.
Téma: Életmód
Yoga-sūtra I.21. fordítás és magyarázat 2. Akadályok – jógagyakorlás a kötőerők (guṇa) hatása alatt
Téma: Életmód
A szorgalmas gyakorlás
Gaura Krisna Dásza: Yoga-sūtra I.14. magyarázat 6.
Téma: Életmód
– a nagy figyelemmel és odaadással végzett gyakorlás. Yoga-sūtra I.14. magyarázat 5.
Téma: Életmód
Yoga-sūtra I.14. magyarázat 4.
Téma: Életmód
Gauranga Das írása.
Téma: Ászana sorozatok
A jóga ősi gyakorlatait napjainkban terápiás célokra is alkalmazzák. Cikksorozatunkkal azoknak szeretnénk segítséget nyújtani, aki a reflux tüneteivel küzdenek.
Téma: Ászana sorozatok
Üzletembereknek, nyaralóknak, úton lévőknek... Gauranga Das cikke
Téma: Ászana sorozatok
A Csandranamaszkára második változata.
Téma: Ászana sorozatok
Fizikailag kevésbé aktívak részére. Térdproblémásoknak nem ajánlott!
Téma: Ászana sorozatok
Női jógát gyakorlóknak. Még több gyakorlat nőknek a CSAK NŐKNEK rovatban a BLOG menüpont alatt.
Téma: Ászana sorozatok
Összeállította: Medvegy Gergely BHF vezető jógaoktatója
Téma: Gyakorlás
Gauranga dász írása.
Téma: Gyakorlás
A hullapóz talán a legfontosabb része a jóga gyakorlásnak. Ez az a póz, amit a legnehezebb ászanaként is számon tartanak.
Téma: Gyakorlás
Teljes testet átmozgató ászanasor a már kialakult csontritkulásra, 90 percben

Sorozatunk bejező cikkét olvashatjátok.
Téma: Gyakorlás
Teljes testet átmozgató ászanasor az osteoporosis megelőzésére, 90 percben
Téma: Gyakorlás
Gyakorlatsor a combhajlító izmok nyújtására. Vizes Tilda, vaisnava jógamester szakos hallgató hamstring nyújtásáról szóló cikksorozatának befejező része.
Téma: Gyakorlás
Vincze Edit, vaisnava jógamester szakdolgozata alapján.
Kereső
Ászana kereső
A test helyzete:
Törzs és (támasztó) láb viszonya:

vagy